Kategorie
bot

Voicebot jako produkt dla klienta

Częstym modelem sprzedaży usługi voicebota jest przedstawienie 1 minuty połączeń wychodzących. Stawka na rynku wynosi około 0,39 PLN za minutę połączenia przy założeniu, że:

  • wykorzystuje się nagrania lektorskie;
  • wykorzystuje się własną infrastrukturę obliczeniową;
  • wykorzystuje się własną infrastrukturę telekomunikacyjną;

Dodatkowo płatne są:

  • Wykorzystanie syntezy mowy TTS (text to speach) – w jego skład wchodzi NLP Natural Language Processing (analiza znaczenia tekstu, transkrypcja fonetyczna) i DSP Digital Signal Processing (odbiór, dekodowanie, dopasowanie, synteza sygnału, generowanie mowy)
  • Próbkowanie HLR Home Location Register;
  • Połączenia komórkowe;
  • Infrastruktura obliczeniowa;
  • Wsparcie techniczne 24/7
  • Monitoring i optymalizacja;

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *