Kategorie
bot

Voicebot – jaką mają wydajność

Obecne voiceboty są w w stanie realizować dla jednego klienta nawet 430.000 minut połączeń miesięcznie. Tak stało się w przypadku dużego operatora telekomunikacyjnego.

Nagły wzrost zapotrzebowania wynika z potrzeb związanych z pandemią.

Realizacja kampanii przyśpieszyła, obecnie okresy testowe się skróciły, klienci z większym zaufaniem oddają w zarządzanie bazy swoich klientów.

Według Delloite uczenie maszynowe, boty będą kształtowały biznes w ciągu najbliższej dekady. Nawet 80% interakcji zostanie obsłużonych bez udziału człowieka. Rynek ma potencjalnie urosnąć do 16 mld usd w 2024 roku.

https://ccnews.pl/2020/03/18/voiceboty-voicetel-communications-na-900-kanalach-telefonicznych-jednoczesnie/

https://itwiz.pl/voiceboty-przyszlosc-komunikacji-klientem/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *