Chatboty i voiceboty są obecne w branży już od jakiegoś czasu, a firmy zaczęły rozumieć ich znaczenie. Generowanie leadów z pomocą nowej technologii, takiej jak boty, jest możliwe w obecnych czasach. W tym artykule zrozumiemy, w jaki sposób firmy mogą skorzystać z tej technologii.
Chatboty potrafią uszczęśliwić klientów
Chatboty są tworzone z myślą o tworzeniu za każdym razem płynnego, płynnego i spójnego doświadczenia. Publiczność za granicą w rzeczywistości woli rozmawiać z chatbotem, ponieważ większość klientów lubi poczucie samoobsługi. To wyraźna wskazówka, dokąd zmierza branża. Pojawienie się asystentki Google, Siri i Alexy, utorowało drogę konsumentom do zapoznania się ze sztuczną inteligencją obsługującą ludzi.
Poniżej przedstawiono formuły, których organizacja musi szukać, aby osiągnąć genialne rozwiązanie:
- Powinno być wolne od błędów.
- Rozwiązanie powinno być idealnie zaprogramowane i dostosowane do marki.
- Wykorzystaj moc lokalnego językoznawstwa.
- Uzyskaj właściwą intencję od klienta i odpowiednio rozpocznij proces.
- Dokładne odpowiedzi na zadawane pytania.
- Pozostań niezależny i działaj na wszystkich urządzeniach.
Voicebot może wkrótce stać się najlepszym przyjacielem człowieka
Istnieje z góry przyjęta koncepcja, w jaki sposób sztuczna inteligencja może stanowić zagrożenie dla zatrudnienia ludzi. W rzeczywistości jest to mit i nie stanie się w ciągu najbliższych kilku dekad, ponieważ złożoności, z którymi może sobie poradzić ludzki mózg, nie mogą być zreplikowane przez sztuczną inteligencję.
Podobnie jak asystenci nauczyli konsumentów interakcji z ludźmi, podobnie boty są w stanie zrozumieć intencje konsumentów tylko za pomocą konwersji mowy na tekst i tekstu na mowę. Jednak w przypadku złożonych zapytań bot może łatwo zrozumieć, czy zapytanie musi zostać eskalowane do agenta ludzkiego, czy nie. Tak więc boty są bardziej zależne od ludzi niż ludzie od botów. Przyziemne pytania i proste zapytania można łatwo rozwiązać za pomocą Voicebot. W ten sposób połączenia o dużej głośności mogą uwolnić ludzkich agentów i pozostawić tylko złożone zapytania do obsługi przez człowieka.
Dostępność 24/7 dla Twojej organizacji
Obsługa klienta jak pamiętamy dla banków i firm obsługujących karty kredytowe jest dostępna w godzinach pracy. Bardzo rzadko firmy będą dostępne 24/7. Aby to złagodzić, bot zajmie się klientami w dni świąteczne i po późnych godzinach pracy. Nawet jeśli zapytanie nie zostanie rozwiązane, Chatbot zawsze może zapisać dane klienta w zapleczu.